Együtt a munkatársakkal

A dm nagy hangsúlyt fektet arra, hogy dolgozói elégedettek legyenek, megbecsülve érezzék magukat, kellemes munkahelyi légkörben végezhessék munkájukat.

A vezetők szakmai feladataik mellett nagy figyelmet fordítanak a vezetői készségek fejlesztésére. A munkatársak lojálisak, és azonosulni tudnak a dm filozófiájával, rendkívül nyitottak és jól képzettek, hiszen különféle szakmai, személyiségfejlesztési tréning keretében fejlesztik őket.

A dm nagy hangsúlyt fektet arra, hogy minden munkatársa számára átadja a munkavégzéséhez szükséges információkat annak érdekében, hogy a vállalat egészéért tudjanak cselekedni. A rendszeresen elvégzett Dolgozói Elégedettség Felmérés keretében kapott visszajelzések beépülnek a mindennapokba. 2015-ben a második alkalommal pályázott a dm a Családbarát cím elnyerésére, amelyet ismét magáénak tudhat a drogéria. A dm célja olyan feltételek és lehetőségek biztosítása minden munkavállalójának, hogy képesek legyenek hatékonyan és stressz-mentesen helyt állni a munkahelyen és a magánéletben egyaránt, ezáltal megteremtve a munka-magánélet egyensúlyát. A cég szervezeti kultúrájának egyik legnagyobb erénye, hogy minden területen törekszik ennek a fenntartására, annak érdekében, hogy a családra, a gyermekekre is jusson ideje a munkavállalóknak. A dm-nél foglalkoztatott munkavállalók közül jelenleg is körülbelül 200 fő van gyermekével otthon, s a dolgozók összesen 1735 gyermeket nevelnek. A kisgyermekes nők számára részmunkaidős foglalkoztatást biztosít a dm.

Együtt a vásárlókkal

A dm nagy figyelmet fordít arra, hogy a vásárlókkal közösséget alkosson, így megteremtve a lehetőséget arra, hogy vásárlók fogyasztási szokásait, és ezen keresztül életminőségét is javítani tudja a drogéria. A dm hisz abban, hogy a vásárlóikkal így olyan egységet tudnak alkotni, amely egyedülálló a kereskedelemben. Célja ezzel nemcsak az, hogy megkülönböztesse magát versenytársaktól, hanem, hogy példamutatásával megreformálja a piacot is. A magas minőségű kiszolgálás fejlesztése érdekében bolti munkatársak folyamatosan továbbképzéseken vesznek részt, illetve tevékenységüket tesztvásárlásokkal is segíti a dm.

A dm kiemelten fontosnak tartja, hogy ügyfeleinek a visszajelzéseit felhasználhassa üzleti folyamatai fejlesztésére. Ennek érdekében a dm ügyfelei panaszkezelési igényeinek a lehető legmagasabb szintű kielégítése és hatékony kezelése kiemelt terület, 2016. áprilisától a dm saját Ügyfélszolgálatot indított.

Együtt a partnerekkel

A dm célja, hogy partnereivel minőségi kapcsolatot alakítson ki és tartson fenn hosszú távon, annak érdekében, hogy a lehető legjobb közös eredményt érjék el. A cég szervezeten kívül és belül is törekszik arra, hogy a partnerekkel folytatott párbeszéd, a részükre átadott információk elősegítsék az együttműködést, a partneri viszony fenntartását. Nemcsak gazdasági szervezetekkel, hanem érdekképviseletekkel és társadalmi intézményekkel is intenzív kapcsolatot ápol a dm, így teret engedve annak, hogy a dm közösségformáló hatása érvényesülni tudjon.

Top