Támogatási stratégiánk középpontjában a kisgyermekes családok, és gyermekek egészségre nevelése áll. „Együtt egymásért” név alatt dolgoztuk ki hosszú távú vállalati felelősségvállalási stratégiánkat, amelynek célja, hogy a gazdaság felelős szereplőjeként megtaláljuk, és felkaroljuk azokat a társadalmunkat súlyosan érintő problémákat, amelyek megoldásában hatékony segítséget tudunk nyújtani. Az Együtt egymásért név alatt idén már négy programot szerveztünk meg a gyermekek testi és lelki egészségére fókuszálva. Ezek az Együtt a babákért, a Nap gyermekei, a dm Jótékonysági focitorna és a Giving Friday programok.
A Katolikus Karitász tíz évvel ezelőtt kezdtük meg Együtt a babákért néven azt a mai napig tartós kölcsönös együttműködését, amelynek keretében évről évre 260, a humanitárius szervezet látókörében lévő, nehéz körülmények között élő kisgyermekes család számára biztosítjuk a fél évre elegendő pelenkamennyiséget, ami összesen 6500 csomag pelenkát jelent évente, 20 millió forintértékben. A program első támogatottjai már iskolába járnak. Sokféle élethelyzet adódott az évek során, a sokféle történetben egyvalami közös: a gyermekek családjai valamilyen okból olyan helyzetbe kerültek, hogy segítség nélkül nehezen jutottak volna túl ezen az életszakaszon, de az összefogásnak és támogatásnak köszönhetően mégis sikerült elérni, hogy a babás hétköznapok gondtalanabbul telhessenek.
Együtt a babákért programunkkal idén is segítjük a családokat - YouTube
Az óvodás gyermekek napvédelmi oktatásást célzó programunk szintén több mint egy évtizedes múltra tekint vissza. A program célja, hogy felhívjuk a gyerekek, pedagógusok, és a szülők figyelmét a napvédelem fontosságára. A gyermekek érzékeny bőre fokozottan ki van téve a napégés veszélyének, ezért az ő napvédelmükre különös figyelmet kell fordítanunk. A gyermekkorban elszenvedett gyakori napégés növelheti a későbbi bőrbetegségek kockázatát. Évről évre kreatív pályázatot írunk ki a napvédelem témájában a hazai óvodai csoportoknak. Az induló óvodák garantált naptejcsomagban részesülnek a L’Oréal Magyarország Kft. jóvoltából. A fődíj nyertes óvoda udvarát pedig 2 millió forintból újítjuk fel játékokkal és árnyékolókkal. A pályázattal évről évre több mint 70.000 kisgyermeknek tudjuk megtanítani a helyes napon való tartózkodás alapjait.
A Nap gyermekei edukációs napvédelmi pályázat 2021 - YouTube
Kiemelten büszkék vagyunk a jótékonysági focitornánkra, amit immár 9. éve rendezünk meg. A kezdeményezés a munkatársaktól indult. A torna alapgondolata, hogy együttműködő partnereinkkel kicsit más pályán, kötetlenebb formában is találkozzunk, és mindezt egy jó ügy érdekében tegyük. A tornát minden évben egy, a dm munkatársak által kiválasztott civil szervezet javára rendezzük meg. A kiválasztásnál fő szempont, hogy a szervezet tevékenységi köre illeszkedjen támogatási stratégiánkba illetve központi irodánk és raktárunk régiójában tevékenykedjen (Érd, Törökbálint, és vonzáskörzetei). Minden évben más szervezet kapja a támogatást. Idén a torna nevezési díjaival a csapatok a Démétér Alapítványt támogatták: a szervezet 5 millió forintot kap, melyet egy kisbusz vásárlására fordítanak.
VIII. dm jótékonysági focitorna - YouTube
Az USA-ból induló shoppingnap idén november 24-én lesz. A „Black Friday” -nek keresztelt napon az üzletek és az online shopok egymást felülmúlva óriási kedvezményekkel buzdítják többletvásárlásra az embereket. Öt évvel ezelőtt úgy döntöttünk, hogy átszínezzük ezt a napot, és a „kapok” helyett az „adokra” hívjuk fel a figyelmet, és akciók helyett a teljes aznapi forgalmunk 5 százalékát jótékony célra ajánljuk fel. A dm vásárlói már megszokhatták, hogy a Black Friday napon árzuhanás helyett a jótékonyság kerül a középpontba. Nem lesz ez másként idén sem, újra átszínezzük ezt a napot, és a november 24-i forgalom 5%-át egy fontos kezdeményezés támogatására ajánljuk fel.
A Black Friday hatalmas akciói nem illenek a dm-hez, hiszen az üzletekben az év többi napján sem kínálunk akciókat, a dm évek óta Mindig megéri tartós ár startégiával dolgozik. Ennek lényege, hogy a 4 hónapon át nem emelkednek az árak. A jelenlegi gazdasági körülmények között különösen felértékelődik a megbízhatóság és kiszámíthatóság. Ezzel az ár startégiával a tudatos fogyasztásra hívjuk fel a figyelmet: nincs szükség felhalmozásra, a vásárló akkor veheti meg a termékeket, amikor arra valóban szüksége van. A Mindig megéri koncepció a tudatos fogyasztást támogatja, így a fenntarthatósággal is szoros összefüggésben van. A Black Friday nap mára az indokolatlan túlfogyasztás szimbóluma is lett, ezért tudatosan alakítottuk át ennek a napnak a koncepcióját és üzenetét. Azok, akik ezen a napon amúgy is a dm-ben vásárolnának, így automatikusan egy társadalmilag hasznos ügyet támogatnak, és átélhetik, hogy milyen az, amikor egy fontos ügy mellé állnak.