Legyen gyerekjáték a napvédelem!


 A dm 2017-ben újra megszervezi a nemzetközi kezdeményezésen alapuló Nap gyermekei kampányát. Hetedik alkalommal hívja fel a figyelmet a helyes napvédelemre és a napozás veszélyeire, aminek a gyermekek a nyári időszakban fokozottan ki vannak téve.

A program célja, hogy szakemberek segítségével, edukációs jelleggel felhívja a nyilvánosság, főleg a szülők és pedagógusok figyelmét a napvédelemre, hiszen a gyermekek még nem érzik át a leégés későbbi hatásait.
A dm óvodák számára ír ki pályázatot, az első 400 pályázó óvoda garantáltan naptejet nyer, a dm fődíjjal is készül az óvodáknak.

Pályázat témája: a dm arra kéri az ovikat, készítsék el saját napórájukat, s nevezzenek annak fotójával. 
Pályázati időszak: 2017.03.03.-2017.04.15.

A további részletekért töltse le pályázati kiírásunkat!

Letölthető jelentkezési lap
Hozzájáruló nyilatkozat


A dm programja játékos formában hívja fel a figyelmet a napvédelemre, hogy a gyerekek megtanulják, melyek a legfontosabb óvintézkedések, amelyeket érdemes betartani, ha nyáron a szabadban játszanak. Így ezek az apróságok természetessé válnak.
A dm üzleteiben a törzsvásárlók 2017. májustól active beauty pontjaik adományozásával támogathatják az ovisok napvédelmét, a pontadományozást ajándékkal köszöni meg a dm a készlet erejéig.



A program kabalafigurája egy kis kenguru, Tóni, aki a napozási tanácsokkal látja el a családokat:

A déli órákban kerüljük a direkt napsugárzást! Déli tizenkettő és délután négy óra között a legerősebb a napsugárzás.
Naponta többször kenjük be bőrünket a bőrtípusunknak megfelelő napvédő krémmel.
A napsugárzás a vízfelszín alatt is 95%-ban megtartja az intenzitását. Fürdés alkalmával használjunk vízálló napvédő krémet.
A szemünk nagyon érzékenyen reagál a napfényre. Használjunk olyan napszemüveget, ami valóban elnyeli az UV-sugarakat.
A napon szervezetünk több folyadékot veszít, mint általában. Fogyasszunk elegendő vizet, édesítetlen gyógynövény teákat vagy leveket.
 

A programban partnereink:
Top